Денсаулық сақтау министрінің ұшақ бортында жолаушыға көмектескені жөніндегі хабарламалар соңғы күндері әлеуметтік желіні дүр сілкіндірді. Ал «науқас» болып шыққан адам — КТК арнасының жүргізушісі Гүлмира Абықай. Бұл ақпараттан кейін қоғам бірден «постановка» деп шулап кетті.
Журналистің «шын» деп билетін көрсетуі — оқиғаның дәлелденгенін айтады. Бірақ мәселе дәлелдеуде емес, қоғамға көрініс ретінде көрсетілген әрекеттің өзі сенімсіздік туғызады. Халық қазір қарапайым көмекке де күмәнмен қарайды, өйткені кез келген әрекет камера мен әлеуметтік желі алдындағы «көрініске» айналған.
Оқиғаның трагикомедиялық сипаты — мұнда анық көрінеді. Бір жағынан, министр шын мәнінде көмек көрсетті (трагедия элементі). Екінші жағынан, бұл жағдайды дәл сол жерде және дәл сол кадрмен көрсету — қоғамға әзіл-қалжың сияқты көрінеді (комедия элементі). Шындық пен спектакльдің араласуы — трагикомедияның белгісі.
Ең бастысы — бұл оқиға халықтың сенімін өлшейтін құралға айналған. Шын мәселе — ауылдағы дәрігер тапшылығы, жедел жәрдемнің кешігіп келуі, дәрі-дәрмек жетіспеушілігі — ешкімнің камера алдында көрсеткісі келмейді. Ал министрдің бір сәттік «құтқаруы» үлкен тақырыпқа айналып, нағыз проблеманы көлеңкеде қалдырды.
Сондықтан бұл оқиға шындық па, PR ма — маңызды емес. Маңыздысы — қоғам сенімінің әлі де әлсіреп тұрғаны және шынайы мәселелердің экран сыртында қалғаны. Борттағы «құтқару операциясы» бізге осыны еске салады: трагикомедияның өзінде шындықтың күлкілі көрінісі бар, ал күлкілі нәрсе — шындыққа айналып кеткен.






